Obchodní podmínky


Objednávka
Po odeslání objednávky a jejím potvrzení na e-mail kupujícího je objednávka závazná pro obě strany (kupujícího i prodávajícího) a má hodnotu uzavřené kupní smlouvy.
Při objednávce nad 1500,- Kč poštovné neúčtujeme. Objednávky přijímáme do 12.00 hod. Termín dodání 3-5 dnů.

Zrušení objednávky ze strany kupujícího
Pokud objednávka nebyla vyexpedována, může ji zákazník zrušit telefonicky.
Pokud byla platba za zboží provedena zálohově a objednávka zrušena před expedicí zboží, bude záloha převedena zpět na účet zákazníka, odkud zálohová platba přišla. Při platbě zálohově, může být v případě jednostranného zrušení objednávky zákazníkem vrácena snížená záloha s odečtením bankovního poplatku, který byl účtován bankou příjemci platby. V případě zrušení objednávky z důvodu nedodržení avizovaného termínu expedice prodávajícím se žádné poplatky nestrhávají.

Zrušení objednávky ze strany prodávajícího
Prodávající může objednávku zrušit v případě, že se objednané zboží již nevyrábí či nedodává, popř. je dlouhodobě nedostupné. Prodávající zruší objednávku i v případě pokud dojde k výrazným změnám v ceně zboží. O zrušení objednávky bude prodávající kupujícího informovat e-mailem.

Platba za zboží a způsob doručení v rámci ČR
Při objednávce v hodnotě nad 1500,-Kč neúčtujeme poštovné a balné (ani poplatek za dobírku).
Dobírka poštou. K celkové ceně bude připočteno poštovné a balné ve výši 160,- Kč (včetně DPH) - netýká se objednávky nad 1500,- Kč. Přes Českou poštou odesíláme zásilky vážící maximálně 5 kg.
Dobírka GLS. K celkové ceně bude připočteno poštovné a balné ve výši 120,- Kč (včetně DPH) - netýká se objednávky nad 1500,- Kč.

Dobírku bez poštovného zasíláme výhradně přes společnost GLS. 

Kontrola dodaného zboží
Obsah dodávky si kupující zkontroluje již při převzetí balíku od dopravce (pošty) za přítomnosti doručovatele. Pokud je shledána závada (obsah dodávky není kompletní, zboží poškozeno přepravou atd.), adresát zásilku nepřevezme a reklamuje zásilku přímo u dopravce (pošty). Dopravce (pošta) následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám prosím neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží. Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost doručovatele, není možné brát zřetel.

POŠTOVNÉ ZDARMA

Při nákupu nad 1500 Kč

v našem e-shopu
neplatíte poštovné.